یکشنبه - سوم خرداد1388

یکشنبه.

ساعت 5:35 بعد از ظهر

خوابه خوابم. دیشب سه و نیم خوابیدم، شیش و نیم بیدار شدم برم یونیول. چشام داره میره. ساعت هفت هشت میگیرم میخوابم، که ساعت دوازده، یک بیدار شم. بشینم سی پلاس پلاس کار کنم. سی پلاسم خوبه. فکر کنم پایان ترم یه هیفده هیجدهی بگیرم. 

امروز امتحان ذخیره خوب بود. شبکه هم چشام نیم باز بود. ساعت حدود 3 بود رسیدم خونه، ناهاریدم، نشستم پای کام. یه سری اطلاعات رو هاردمو بک آپ گرفتم و هنوز دارم میگیرم که از رو هارد پاک کنم. 

ساعت 2:40 نصف شب

ساعت هشت و نیم خوابیدم. بیست مین پیش بیداریدم، صبحانه خوردم. اومدم پایین. وقتی میخواستم برم بخوابم، تو برنامه گذاشتم که ساعت 9:40 برنامه مهدی کروبی رو رکورد کنه که ببینم. دارم می بینیم. اینو آپ کنم. بعد بشینم سی پلاس بخونم.

-----

پ 1: هاردم یه تراس. هی خالی میکنم، هی پر میشه، هی خالی می کنم، هی پر میشه. بچه ها میگن چطوری یه ترا رو پر می کنی. بابا به خدا دست من نیست که. اطلاعات همینطور میاد دیگه.

نظرات 1 + ارسال نظر
معصومی دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:41 ق.ظ http://www.rasekhoon.blogfa.com

با سلام
با بحث چرا زن نصف مرد ارث میبرد در خدمتتان هستم
..
..
هر چند کوتاه لطف کنید نظری انتقادی داشتید بیان کنید تا در اسرع وقت پاسخ ارائه شود .
لطفا مطلب ارائه شده رو تا اخر مطالعه نمائید و نظرتان را بیان کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد