شنبه - دوم خرداد 1388

شنبه.

هر هفته شنبه به خودم میگم زمان چقدر زود میگذره، تا یادم بیفته چه کارایی باس میکردم و نکردم و چه کاراییرو باس حتما انجام بدم. ولی باز یه هفته دیگه میگذره و شنبه بعدی میاد. معمولا فقط به نصف اون چیزی که در طول هفته از خودم انتظار دارم که انجامش بدم میرسم. باس یه فکری به حال خودم بکنم.

با امروز دقیقن یه هفته میشه که ..... 

ساعت 11:17 صبح

ساعت 4:30 بیداریدم، به سان هفت هشت بار زنگیدم، دیدم نخیر، خوابه خوابه. خودمم گرفتم خوابیدم. ساعت 8 بیدار شدم. تا 8:30 کارامو کردم. بعد اومدم پایین نشستم پشت کام. یه خورده فایلامو اینور اونور کردم. لیست یه سری فیلم که یکی از رفقا چند وقت پیش بهم داد اومد جلوم. گفتم ببینم فیلم نمایش ترومن رو توش داره، دیدم داره. من به فیلم دیدن خیلی علاقه دارم. البته حدود دو ساله زیاد به پرو بالش نمیپیچم، خیلی بشه هفته ای یکی یا دوتا. ولی تا قبل اون که وقتم آزاد تر بود، میشد که روزی سه تا چهار تا فیلم هم میدیدم. بیکار بودیم دیگه.  فیلم نمایش ترومن رو حدود هفت سال پیش تو تی وی دیدم. اگه کسی ازم ببپرسه، به چه فیلمی بیشتر از بقیه علاقه داری، میگم نمایش ترومن، جالب اینه با اینکه تو آرشیوم کلی فیلمای جور واجور دارم، این نمایش ترومن رو ندارم. ولی الان تو لیست دیدمش، یه چک کردم بقیه لیستو، چند تا فیلم دیگه هم انتخاب کردم که بگم واسم رایت کنه + یه چند تا کنسرت + مستندای کانال دیسکاوری و کانال بیوگرافی. چون دایویکسه، همش 6 تا دی وی دی نمیشه.

برم دوش بگیرم. بعد بیام بشینم سر درسم.

ساعت 2:27 بامداد (همون نصفه شب خودمون)

آخر شبی مسعود اومد. نشست از تو لیست فیلم انتخابید. که واسش بسفارشم. تا 15 مین پیش طول کشید. اینو آپ کنم. بخوابم.

-----

پ 1: ....... که ..........

پ 2: آرشیوم قویه، ولی فروشنده نیستم، واسه خودم جمع می کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد